Ønsker du å gi oss en tilbakemelding eller klage?
1. Ring oss
Før du eventuelt sender en skriftlig klage, anbefaler vi at du snakker med oss. Kanskje kan vi oppklare en misforståelse, eller finner ut at vi har gjort en feil. Det kan skje i en hektisk hverdag. Hvis du har en skadesak hos oss, er det fint om du har skadenummeret klart.
2. Send inn klageskjema
Hvis du ikke er fornøyd etter å ha snakket med oss, kan du sende en skriftlig klage. Da er det viktig å få frem hvorfor du er uenig i avgjørelsen. Har du nye opplysninger eller ny dokumentasjon, må du sende dette sammen med klagen.
Hvis du foretrekker å sende brev bruker du denne adressen:
Hvis vi fortsatt ikke kommer til enighet, og du ønsker å klage videre, kan du gjøre det til Finansklagenemnda, eller du kan bringe saken inn for domstolene.
Spørsmål og svar
Har du fått avslag på, eller et avkortet erstatningsoppgjør i en naturskadesak?
Da kan du klage på avgjørelsen ved å sende en e-post til Klagenemnda for naturskadesaker.
Les mer på naturskade.no
Ønsker du å gi en tilbakemelding til banken?
Hvis du er misfornøyd med rådgiving, informasjon eller tjenester fra banken, ber vi deg om å ta kontakt med banken din.
SpareBank 1